About Me

My photo
nok kato gapo pun tok reti..masuk lah tengok sendiri..

detik yg berlalu

AL-QURAN


PROTOKOL YAHUDI LAKNATULLAH

8 PERKARA DALAM PROTOKOL KE 10 YAHUDI LAKNATULLAH


1.. Song....

Lagu-lagu yang menghiburkan...jika ada anak-anak yang

tak tau mengucap..tetapi boleh menghafal lagu Hindustanyang

panjang berjela... Adaanak-anak yang tak hafal Fatihah....tapi

boleh mengingati lagu Siti Norhaliza yang panjangnya berdepa

depa..... berjaya sudah Yahudi.... Hinggakita terfikir......

bagaimana jadinya radio kalau tanpa lagu?



2. ...Sex.....

Lagi satu kegilaan remaja dan yang tua. Sex di mana-mana..

di kaca tv, dalam filem, dalam iklan...babak sex amat lumrah...

kekadang adegan sex tak diperlukan, tetapi diselitkan jua

sehingga ada orang menonton filem hanya kerana ada adegan sex...

filem 18SX amat laris berbanding filem U...

VCD lucah mudah didapati...dan harganya amat murah...

Adakah filem yang tiada adegan sex?

Lagi sekali berjaya sungguh Yahudi laknatullah......

3. ...Smoke....

Rokok..menjadi kegilaan para remaja....

sehingga dikatakan tidak modern jika tidak merokok...

malah sekarang merokok menjadi budaya bagi mana-mana perempuan

yang kononnya mau di gelar 'up to date'..

Dulu yang merokok ini golongan ****** saja.... ataupun penari

kabaret.....( aku tengok dari filem P Ramlee )....



4. .....Sport...

Pelbagai jenis sukan di tonjolkan dan lelaki dengan

perempuan sama-sama berlumba mencari nama dalam sukan...

hinggakan sekarang bola sepak pun perempuan main juga....

Bila bersukan, tutup aurat mestilah jauh sekali,

sembahyang pun banyak yang miss.....bukan yang bermain sahaja tak

sembahyang.....

yang menonton pun tak sembahyang juga ......

Kalau menonton dirumah.... akan lambat sembahyang sebab takut tak

nampak macam mana masuk GOL......

Yahudi gol lagi.......sampai ada ulamak kata...kerana sukan

...sembahyang boleh tangguh...Mashaallah,..



5. .. Fun..

Hiburan...di mana-mana kita dapat hiburan yang melalaikan....

Kalau kita lihat dalam 100 majalah..mungkin 99 adalah majalah hiburan..

termasuklah majalah mangga....yang menayangkan buah mangga artis

perempuan....

Kalau ada konsert....sanggup orang Islam bertandang hingga

menghabiskan banyak wang dan bila ke konsert....

pelbagai maksiat akan diselit masuk.... Yahudi terhibur lagi....



6.... Female...

Perempuan...tawaran Yahudi yang amat mengasyikkan..

terutama dalam iklan..yang kadang-kadang tidak ada kena

mengena dengan perempuan... Kalau kita ke kedai bateri kereta....

dihadapan bateri terpampang gadis sunti separuh bogel beraksi.....

apa kena mengena bateri kereta dengan perempuan?...

kalau iklan Modess... perempuan adalah patutnya...

Yahudi bersorak lagi......



7...Fashion....

Fesyen terutama perempuan yang bermacam-macam..

sehinggakan kalau pakai tudung pun mereka dah tak menutup aurat....

Macam mana dikatakan bertutup aurat jika bertudung tetapi berbaju ketat

yang kekadang menampakkan pusat?

Yang mewarnakan rambut lagi teruklah...

Buat apa bertudung kalau rambut diwarnakan.....

Bila warnakan rambut..mestilah tidak bertudung sebab kalau

bertudung..bagaimana nak mena! yangkan warna rambut yang terkini itu...

Kalau dah rambut diwarnakan.... sembahyang pun tak sah...

malah mandi hadas pun tak sah sebab kebanyakan pewarna adalah kalis
air...


itu tak kira yang cukur bulu kening lagi...



Yahudi ketawa lagi....

Umat islam sudah jadi macam Yahudi......



8.. .. Food..Makanan..

Lagi satu kegilaan Umat Islam terutama makanan dari Barat termasuklah

MC D, Kentucky , Pizza hut...dan seribu satu macam lagi...

Buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah di pandang hina....

masuk rumah pun setahun sekali bila bulan Ramadan...

tapi makanan Barat menjadi kebanggaan....

Bila makanan datang dari Barat.. adakah kita yakin tentang

halalnya? Contoh Kentucky ..rempahnya datang dari Amerika....

siapa nak pergi check...halal ke tidak?

Bila makan benda haram, masakan iman menjadi mantap...

Maka lahirlah Umat Islam yang bukan perangai saja macam

yahudi... tetapi berfikiran pun macam yahudi...Nauzubillah.....

Yahudi makan Islam lagi...



0 comments:

Post a Comment

LEAVE YOUR COMMENT HERE

 
Copyright @ 2008 lidahpahit: PROTOKOL YAHUDI LAKNATULLAH | Original design By iEn | Modified By lidahpahit| Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox 3.0 | Top